asaf weiss

אסף וייס

מנהל מחקר ושיווק בקמפוס - edX | ישראל דיגיטלית

הפרופסור שפחד מנתונים: איך לתקשר אנליטיקס ללקוחות שלא כל כך מעוניינים בזה

הפלטפורמה הבינלאומית ללמידה דיגיטלית edX, שהוקמה על ידי Harvard ו-MIT, היא למעשה הניסוי הגדול ביותר בתולדות האנושות על תהליכי למידה. עם בסיס נתונים של 15 מיליון לומדים בכ-2,000 קורסים שפיתחו למעלה מ-130 אוניברסיטאות מובילות, הכולל איסוף לוגים עצום בהיקפו ומחקרים שכוללים ניטור פעילות מוחית במבחני fMRI.

תחום מדעי הלמידה משגשג וחושף בפנינו תובנות מרתקות, אלא שלא תמיד הפרופסור באוניברסיטה או המורה בכיתה רוצים במידע או יודעים איך להשתמש בו…

אז איך גורמים למורה בתיכון לעבוד עם גוגל אנליטיקס? איך משכנעים פרופסור לפתח קורס אקדמי במתודולוגיית Agile? כיצד יצירת data visualization מסייעת לתהליכי למידה? והאם שימוש ב-a/b testing ובפרסונליזציה עשוי להשפיע על בחינות הבגרות?

בהרצאה תשמעו על התובנות היישומיות שפיתחנו ב׳קמפוס׳ לשימוש נרחב ויצירתי במידע, ותוכלו לקחת רעיונות שיעזרו לכם להטמיע מתודולוגיות של עבודה עם אנליטיקס ותרבות של data-driven בחברה או בארגון בו אתם עובדים.

אסף וייס הוא מנהל למידה דיגיטלית, מחקר ושיווק במיזם ׳קמפוס׳ של מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי.

‘קמפוס’ היא הפלטפורמה הלאומית ללמידה דיגיטלית הפועלת כשותף של פלטפורמת edX האמריקאית מיסודן של האוניברסיטאות Harvard ו-MIT.

בעל ניסיון עשיר בעולם התקשורת ובעולם התוכן הדיגיטלי, עם עבר של 15 שנה במגוון גופי תקשורת מובילים כמו חדשות ערוץ 2, ידיעות אחרונות, ynet, וואלה וגלי צה״ל.

השם שלך נחוץ לנו... איך נשלח אליך את הכרטיסים? אם יהיו שינויים אנחנו צריכים דרך להשיג אותך